воскресенье, 7 февраля 2016 г.

Навчання грамоти. ІІ семестр

                                                                                      




Календарно-тематичне
планування уроків  навчання грамоти  в 1 класі
на ІІ семестр 2015-2016 навчальний рік

Складено за навчальною програмою для  загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою
1-4 класи.  Київ. Видавничий дім «Освіта»  2012
ІІ семестр  - 8 годин  на тиждень

Підручник М.С. Вашуленко, О.В. Вашуленко
Буквар. Київ. Видавничий дім «Освіта».  2012


Зошит для письма  № 2
О.В. Вашуленко, О.Ю. Прищепа. Видавничий дім «Освіта».  2014

                                                         Учителя   початкових класів Плецької   В.М.


                                                                                




з/п
Тема уроку
Стор.
Дата
Букварний період (продовження)

1.                  
Звук [ж]. Позначення його буквами Ж, ж («же»). Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання віршів Н. Забіли «На зеленому лужку» і Л. Вознюк «Журиться журавлик дуже».
104,105

2.                  
Поелементний аналіз малої букви ж. порівняння з іншими буквами. Письмо рядкової букви ж («же»), складів, слів із нею
21

3.                  
Закріплення звукового значення букви Ж, ж «же». Опрацювання уривка казки «Лисичка і Журавель». Прислів'я. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Лисичка і Журавель».
106,107

4.                  
Поелементний аналіз великої букви Ж. Порівняння великої букви Ж з великою буквою Х. Письмо великої букви Ж, складів, слів і речень з нею.  Розвиток мовлення.
22-23

5.                  
Закріплення знань про звукове значення вивчених букв.  Читання текстів.
107

6.                  
Закріплення навичок письма вивчених літер. Удосконалення вміння писати великі букви В,З. Списування друкованого речення. Самодиктант.
24-25

7.                  
Звук [ш], позначення його буквою Ш, ш «ша». Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Хороша гра».
108,109

8.                  
Аналіз складових елементів малої буки ш. порівняння букви ш з буквами и, й. письмо малої букви ш.
26

9.                  
Зіставлення звуків [ж] [ш]. Опрацювання оповідання «Поспішай, синичко!» (за Г.Демченко) і вірша  П. Воронька «Кожушок». Скоромовка.
110,111

10.             
Аналіз складових елементів великої букви Ш. Письмо складів,  слів  і речень з буквою Ш. Списування друкованого речення.
27

11.             
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою Ц, ц «це». Звуко- буквений аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання тексту «Циркова залізниця».
112,113

12.             
Поелементний аналіз малої  букви ц. Порівняння малої букви ц з буквами и, й. Письмо малої букви ц, складів, слів і речень з нею. Списування друкованого речення.
28

13.             
Опрацювання казки «Родичі» та вірша В. Лучука «Уставати рано треба».
114,115

14.             
Поелементний аналіз великої букви Ц. Порівняння великої букви Ц з великою буквою Й.  Письмо великої букви Ц, складів, слів і речень з нею. Закріплення навичок письма великої букви Ш.
29-30

15.             
Закріплення звукових значень букви «це». Читання текстів.
114,115

16.             
Закріплення навичок письма вивчених літер.  Списування друкованих речень. Самодиктант.    


17.             
Буква Ї ї , позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Камінчука «В зелені діброва» та тексту «На екскурсії».
116,117

18.             
Аналіз складових елементів малої букви ї та великої букви Ї. Письмо  букв ї Ї,  складів, слів і речень з ними.
31

19.             
Закріплення звукового значення букви Ї ї «ї». Опрацювання тексту «Гроші України».
118

20.             
Письмо слів, речень з  буквами  Ї та ї. Списування друкованого речення.
32

21.             
Закріплення звукового значення вивчених букв. Опрацювання тексту «Міста України». Складання усної розповіді про рідне місто (село). Робота з дитячою книжкою.
119

22.             
Поелементний аналіз великої букви К.  Порівняння з великою рукописною буквою Н. Письмо великої букви К, складів, слів і речень з нею. Закріплення навичок письма вивчених літер. Розвиток мовлення. Легенда про заснування Києва.
33-34

23.             
Буква Ю ю, позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою Ю ю звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів Лесі Українки «Пісенька весняної води», О. Пархоменка «Я матусю дожидаю». Прислів'я.
120,121

24.             
Аналіз складових елементів малої букви букви ю. Письмо малої букви ю, слів з нею.
35

25.             
Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання оповідання М. Коцюбинського «Десять робітників» та вірша І. Січовика «Руки».
122,123

26.             
Аналіз складових елементів великої букви Ю. Письмо великої букви Ю, слів і речень з нею. Списування друкованого речення.
36

27.             
Закріплення звукових значень букви «ю», вивчених букв. Читання текстів.


28.             
Закріплення навичок письма вивчених літер.  Диктант складів, слів, речень.


29.             
Буква Є є, позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Загадка. Опрацювання оповідання за В. Сухомлинським «Барвисте коромисло».
124,125

30.             
Аналіз складових елементів малої букви тє. Письмо малої букви є, слів з нею Написання знака питання.
37

31.             
Закріплення звукових значень букви «є». Звуко-буквений аналіз слів. Загадки. Опрацювання тексту «Київське метро».
126,127

32.             
Аналіз складових елементів великої букви Є. Порівняння великої букви Є з великими буквами, їх елементами – О, С, Х, Ж. Письмо великої букви Є, слів і речення з нею.
38

33.             
Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання текстів.
126,127

34.             
Закріплення навичок письма вивчених літер.  Диктант складів, слів, речень.


35.             
Буква Щ щ «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Опрацювання уривка вірша В. Симоненка і тексту «Наша Батьківщина». Прислів'я.
128,129

36.             
Аналіз складових елементів малої буки щ. Порівняння малої букви  щ з малими  буквами ш, ц. Письмо малої букви щ, слів і речень з нею.
39

37.             
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання вірша Г. Малик «Що для чого треба?». Порівняння віршів. Прислів'я.
130

38.             
Аналіз складових елементів великої букви Щ. Порівняння великої букви Щ з великими буквами Ш, Ц. Письмо великої букви Щ.
40-41

39.             
Закріплення звукового значення вивчених букв. Опрацювання оповідання І. Прокопенко «Про що шепотіли берізки». Робота з дитячою книжкою.
131

40.             
Аналіз складових елементів великої букви Д. Письмо складів, слів, речень з буквою.  Розвиток мовлення.
42-43

41.             
Звук [ф],  позначення його буквою Ф, ф («еф»). Читання слів. Опрацювання вірша І. Макоти і тексту «Телефон». Складання правил розмови по телефону.
132,133

42.             
Аналіз складових елементів малої букви ф. Порівняння малої букви ф з малою буквою о. Письмо малої букви ф, буквосполучень, слів та речень з нею.
44

43.             
Закріплення звукового значення букви Ф ф. Опрацювання текстів «Жирафи» і «Жарт».
134,135

44.             
Письмо великої букви Ф. Письмо буквосполучень, слів і речень з великою буквою Ф.
45

45.             
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв.


46.             
Закріплення навичок письма вивчених букв. Списування друкованих речень з «Букваря».  Диктант слів, речень.
47

47.             
Звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням дз. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки» та оповідання за Ю. Старостенком «Лісовий майстер». Приказка.
136,137

48.             
Письмо буквосполучень Дз, дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з. Письмо буквосполучень дзь, дзе, слів і речень з ними. Самодиктант.
46

49.             
Звук [дж], позначення його буквосполученням  дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль» та оповідання В. Луб «Бджілка».
138,139

50.             
Письмо буквосполучень Дж, дж, слів і речень з ними.
48

51.             
Закріплення знань про звукові значення буквосполучень [дз], [дз’], [дж]. Читання текстів.


52.             
Закріплення навичок письма вивчених букв, буквосполучень. Списування слів і речень з «Букваря».
49

53.             
Апостроф. Роль  апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша Н. Красоткіної «В п’ятницю, у надвечір’я».
140

54.             
Письмо слів з апострофом. Письмо апострофа на верхній рядковій лінії (початок з крапки).  Звуко-буквений аналіз слів з апострофом
50-51

55.             
Закріплення правила вживання  апострофа в українській мові. Опрацювання тексту «Комп’ютерна мишка» і вірша «Узявсь Дем’ян навчати кішку».
141

56.             
Читання алфавіту. Письмо під диктовку рукописного алфавіту. Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо.
52-53

57.             
Бесіда-розповідь про Тараса  Шевченка. Опрацювання тексту «Тарас Григорович Шевченко» і вірша Т. Шевченка «Тече вода з під явора». Робота з дитячою книжкою. Т. Шевченко. «Тече вода із-за гаю…».

142,143

58.             
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і речень з вивченими буквами. Повторення написання букв Ш ш, Г г, П п, Т т. Виконання творчих письмових завдань. Розвиток мовлення. Тарас Шевченко – великий поет.
54-55

59.             
Бесіда-розповідь про Івана  Франка.  Опрацювання тексту «Іван Якович Франко» та уривка казки І. Франка «Лисичка і Рак».
144,145

60.             
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і речень з вивченими буквами. Повторення написання букв Ф, Ї, І, Я, Р, Л, Д, К, Н.
56-57

61.             
Бесіда-розповідь про Лесю Українку. Опрацювання тексту «Леся Українка» і вірша Лесі Українки «Вишеньки». Читання за особами.
146,147

62.             
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і речень з ними. Виконання письмових творчих вправ. Списування прислів’їв із Букваря.
58-59

63.             
Опрацювання казки М. Коцюбинського  «Про двох цапків».
148

64.             
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і речень з цими буквами. Списування друкованих речень. Встановлення відповідності між друкованими і рукописними літерами. Виконання творчих завдань.
60-61

65.             
Опрацювання тексту «Хороші звичаї». Складання усної розповіді про звичаї рідного краю.
149

66.             
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і речень з цими буквами. Списування  речень, написаних друкованими буквами.
62

67.             
Опрацювання тексту «Мрія збулася». Складання усної розповіді на тему «Про що ти мрієш?».
150

68.             
Слова ввічливості.  Списування з дошки двоскладових рукописних слів. Списування прислів’їв з «Букваря».
63

69.             
Опрацювання вірша А. Костецького «Буде день веселий».
151

70.             
Виконання творчих завдань. Списування прислів’їв із «Букваря». Записування інформації про себе.
64

Післябукварний період

71.             
Щоб розумниками стати, треба більше книг читати. Л. Киряненко «Розмова на книжковій полиці». Робота з дитячою книжкою.
4-6

72.             
Речення. Розвиток мовлення.


73.             
Сміх і гам дзвенить довкола, відчиняє двері школа. Л. Компанієць «Отак у нас – щодня».
7-9

74.             
Вчимося відповідати на запитання.


75.             
Рідна мова – барвінкова. Ю. Косинська. «Рідна мова».
10-11

76.             
Складаємо речення. Вживання розділових знаків у кінці речення. Списування і складання речень


77.             
Україна – край мій рідний. Л. Полтава. «Наша Батьківщина». О. Кобець. «Я люблю».  М. Сингаївський «Найрідніша».
13-15

78.             
Складаємо розповідь.


79.             
Усміхнися всім навколо. Л. Савчук. «Здрастуйте». Б. Бірюков «Добрі слова». В. Сухомлинський. «Сідайте, будь ласка».
16-18

80.             
Складаємо розповідь.


81.             
За добро добром платять. П. Влодек «Як гукнеш, так і відгукнеться». Л. Савчук «Квочка».
19-21

82.             
Звуки мовлення. Букви.


83.             
Надійшла весна прекрасна. Л. Савчук «Принесли весну лелеки». А. Костецький «Починається весна».
22-24

84.             
Голосні звуки.


85.             
Кольорові віршики. А. Костецький «Квіткові сни». Є. Горєва «Кольоровий віршик».
25-27

86.             
Приголосні звуки.


87.             
Моя родина. Д. Чередниченко «Родовідне дерево». В. Осєєва «Сім’я у нас одна». І. Нікітченко «Теплі слова». Робота з дитячою книжкою.
31-33

88.             
Звуковий аналіз слів. Розвиток мовлення.


89.             
Бабусенько рідненька. В. Чухліб «Радість». Н. Поклад «Гість».
35-37

90.             
Буква я.


91.             
Дідусева мудрість. С. Матвійчук. «Де кому жити». М. Підгірянка «Мій дідусь».
38-41

92.             
Буква ю.


93.             
Небилиці. Н.Поклад. «Небилиці».
42-44

94.             
Буква є.


95.             
Сором бути неохайним і брудним. Л. Мовчун «Як чепурили їжачка». В. Забава «Їжачок-лісовичок».
45-47

96.             
Буква і.


97.             
Квітами барвистими луг цвіте. А. Григорук «Чарівний ліхтарик». А. Камінчук «Бабусині квіти».
48-50

98.             
Переносимо слова.


99.             
Руки малі, та до роботи вдалі. Є.Пермяк. «Для чого потрібні руки?». П. ребро «Немає ледарів у нас».
51-53

100.        
Буква ь (знак м’якшення). Перенос слів з буквою ь.


101.        
Веселі пригоди пернатих. П. Ребро «Гусакові панчішки». І. Січовик «Ґава».
55-57

102.        
Букви г, г.


103.        
Іди, іди, дощику. В.Чухліб «Голубий дощик». Г. Бойко «Дощик, дощик».
59-61

104.        
Буква щ.


105.        
Добре вірних друзів мати. С. Жупанин «Бджілка і світлячок». «До першого дощу» (за В. Осєєвою). Робота з дитячою книжкою. 
62-64

106.        
Вимова і позначення звуків [дж], [дз],  [дз’]. Розвиток мовлення.


107.        
Твори без кінця. М. Василенко «Не вірите?». Л. Вознюк «Лічилка-безконечка». Г. Бойко «Хто кого вів?».
65-67

108.        
Апостроф.


109.        
Бережи рідну природу. С. Шаповалов «Коли скриплять стирбунці».
68-69

110.        
Слова – назви предметів. Хто? Що?


111.        
Де живе хмара? О. Кротюк «Наша хмара». В. Федоренко «Жаліслива змара».
71-73

112.        
Розподіл предметів за групами.


113.        
Що на городі росте? В. Паронова «Сперечались овочі».
74-76

114.        
Слова – ознаки предметів. Який? Яка? Яке?


115.        
Для малят про звірят. П. Ребро «Кладочка-загадочка». Г. Мазур «Вигадливе слоненя».
77-79

116.        
Слова, що означають дію. Що робить?



117.        
Описуємо предмет. К. Ушинський «Лисичка-сестричка». Загадки. А. Музичук. «Муха».
80-82

118.        
Описуємо предмет.


119.        
Сонечко. А. Мястківський «Кому світить сонечко?». Г. Манів «Сонечкова донечка». Л. Новікова «Котики».
83-85

120.        
Слова-близнюки.


121.        
Перевірка навички читання вголос


122.        
Виконання мовних завдань.


123.        
Літо – радісна пора. Б. Вовк «Любе літечко». Л. Савчук «Літо, літечко», «Ходить червень». Робота з дитячою книжкою.
86-87

124.        
Слова, протилежні за значенням. Розвиток мовлення.


125.        
Канікул! Канікули! Байдикувати ніколи! А. Костецький «Канікули».
90-91

126.        
Велика буква в іменах і прізвищах людей.


127.        
Читайте правильно. Г. Коваль «Ранок».


128.        
Контрольне списування.


129.        
Є. Шморгун. «Кмітливий грак», «Дві кізочки».


130.        
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Велика буква в назвах міст, сіл, річок.


131.        
Читайте - думайте. Б. Заходер «Буква Я». 


132.        
Контрольна робота. Тестування за мовною темою.


133.        
Інсценізація казки «Колосок». Робота з дитячою книжкою.


134.        
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання мовних завдань. Розвиток мовлення.


135.        
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік


136.        
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік




Комментариев нет:

Отправить комментарий