Календарно-тематичне
планування уроків
навчання грамоти в 1 класі
на ІІ семестр 2015-2016 навчальний рік
Складено за навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів із
навчанням українською мовою
1-4 класи. Київ.
Видавничий дім «Освіта» 2012
ІІ семестр - 8 годин на тиждень
Підручник М.С. Вашуленко, О.В.
Вашуленко
Буквар. Київ. Видавничий дім
«Освіта». 2012
Зошит для письма № 2
О.В. Вашуленко, О.Ю. Прищепа.
Видавничий дім «Освіта». 2014
Учителя початкових класів
Плецької В.М.
№
з/п
|
Тема уроку
|
Стор.
|
Дата
|
Букварний період (продовження)
|
|||
1.
|
Звук [ж]. Позначення його буквами Ж, ж («же»). Дзвінка
вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання віршів Н.
Забіли «На зеленому лужку» і Л. Вознюк «Журиться журавлик дуже».
|
104,105
|
|
2.
|
Поелементний аналіз малої букви ж. порівняння з іншими
буквами. Письмо рядкової букви ж («же»), складів, слів із нею
|
21
|
|
3.
|
Закріплення звукового значення
букви Ж, ж «же».
Опрацювання уривка казки «Лисичка і Журавель». Прислів'я. Робота з
дитячою книжкою. Українська народна казка «Лисичка і Журавель».
|
106,107
|
|
4.
|
Поелементний
аналіз великої букви Ж. Порівняння великої букви Ж з великою буквою Х. Письмо
великої букви Ж, складів, слів і речень з нею. Розвиток мовлення.
|
22-23
|
|
5.
|
Закріплення
знань про звукове значення вивчених букв.
Читання текстів.
|
107
|
|
6.
|
Закріплення
навичок письма вивчених літер. Удосконалення вміння писати великі букви В,З.
Списування друкованого речення. Самодиктант.
|
24-25
|
|
7.
|
Звук [ш], позначення його буквою Ш, ш «ша».
Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Хороша гра».
|
108,109
|
|
8.
|
Аналіз складових елементів малої буки ш. порівняння букви ш з буквами и, й. письмо малої букви ш.
|
26
|
|
9.
|
Зіставлення
звуків [ж] — [ш]. Опрацювання оповідання «Поспішай, синичко!» (за Г.Демченко) і вірша П. Воронька
«Кожушок». Скоромовка.
|
110,111
|
|
10.
|
Аналіз складових елементів великої букви Ш. Письмо складів, слів
і речень з буквою Ш. Списування
друкованого речення.
|
27
|
|
11.
|
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою Ц, ц «це». Звуко- буквений аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання
тексту «Циркова залізниця».
|
112,113
|
|
12.
|
Поелементний
аналіз малої букви ц. Порівняння малої букви ц з буквами и, й. Письмо малої букви ц, складів, слів і речень з нею. Списування друкованого речення.
|
28
|
|
13.
|
Опрацювання казки «Родичі»
та вірша В. Лучука
«Уставати рано треба».
|
114,115
|
|
14.
|
Поелементний
аналіз великої букви Ц. Порівняння великої букви Ц з великою буквою Й. Письмо великої букви Ц, складів, слів і речень з нею. Закріплення навичок письма великої букви Ш.
|
29-30
|
|
15.
|
Закріплення звукових значень
букви «це». Читання
текстів.
|
114,115
|
|
16.
|
Закріплення навичок
письма вивчених літер. Списування
друкованих речень. Самодиктант.
|
|
|
17.
|
Буква
Ї ї ,
позначення нею сполучення звуків [йі].
Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша
А. Камінчука
«В зелені діброва» та тексту «На екскурсії».
|
116,117
|
|
18.
|
Аналіз складових елементів малої букви ї та великої
букви Ї. Письмо букв ї Ї, складів, слів і речень з ними.
|
31
|
|
19.
|
Закріплення
звукового значення букви Ї ї «ї». Опрацювання тексту «Гроші України».
|
118
|
|
20.
|
Письмо слів, речень з
буквами Ї та ї. Списування
друкованого речення.
|
32
|
|
21.
|
Закріплення
звукового значення вивчених букв. Опрацювання тексту «Міста України».
Складання усної розповіді про рідне місто (село). Робота з
дитячою книжкою.
|
119
|
|
22.
|
Поелементний аналіз великої букви К. Порівняння з великою
рукописною буквою Н. Письмо великої
букви К, складів, слів і речень з нею. Закріплення навичок письма вивчених
літер. Розвиток мовлення. Легенда
про заснування Києва.
|
33-34
|
|
23.
|
Буква Ю ю,
позначення нею сполучення звуків [йу].
Позначення буквою Ю ю звука
[у] та м'якості попереднього
приголосного. Опрацювання віршів Лесі
Українки «Пісенька весняної води»,
О. Пархоменка «Я матусю дожидаю».
Прислів'я.
|
120,121
|
|
24.
|
Аналіз складових елементів малої букви букви ю.
Письмо малої букви ю, слів з нею.
|
35
|
|
25.
|
Звуко-буквений
аналіз слів. Опрацювання оповідання М. Коцюбинського «Десять робітників» та вірша І. Січовика «Руки».
|
122,123
|
|
26.
|
Аналіз складових елементів великої букви Ю. Письмо
великої букви Ю, слів і речень з нею. Списування друкованого речення.
|
36
|
|
27.
|
Закріплення звукових значень
букви «ю», вивчених букв. Читання текстів.
|
|
|
28.
|
Закріплення навичок
письма вивчених літер. Диктант
складів, слів, речень.
|
|
|
29.
|
Буква Є є,
позначення нею сполучення звуків [йе].
Позначення буквою «є»
звука [е] та
м'якості попереднього приголосного. Загадка. Опрацювання оповідання
за В. Сухомлинським «Барвисте
коромисло».
|
124,125
|
|
30.
|
Аналіз складових елементів малої букви тє. Письмо малої
букви є, слів з нею Написання знака питання.
|
37
|
|
31.
|
Закріплення звукових значень
букви «є».
Звуко-буквений аналіз слів. Загадки. Опрацювання тексту «Київське метро».
|
126,127
|
|
32.
|
Аналіз складових елементів великої букви Є. Порівняння
великої букви Є з великими буквами, їх елементами – О, С, Х, Ж. Письмо великої букви Є, слів і речення з нею.
|
38
|
|
33.
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання
текстів.
|
126,127
|
|
34.
|
Закріплення навичок
письма вивчених літер. Диктант
складів, слів, речень.
|
|
|
35.
|
Буква
Щ щ «ща»,
позначення нею звукосполучення [шч]. Опрацювання
уривка вірша В. Симоненка
і тексту «Наша Батьківщина». Прислів'я.
|
128,129
|
|
36.
|
Аналіз складових елементів малої буки щ. Порівняння малої букви щ з малими буквами ш,
ц. Письмо малої букви щ, слів і
речень з нею.
|
39
|
|
37.
|
Закріплення
звукового значення букви
«ща». Опрацювання вірша Г. Малик «Що для чого треба?». Порівняння віршів. Прислів'я.
|
130
|
|
38.
|
Аналіз складових елементів великої букви Щ. Порівняння
великої букви Щ з великими буквами Ш, Ц. Письмо великої букви Щ.
|
40-41
|
|
39.
|
Закріплення
звукового значення вивчених букв. Опрацювання оповідання І. Прокопенко «Про що шепотіли берізки». Робота з дитячою
книжкою.
|
131
|
|
40.
|
Аналіз складових елементів
великої букви Д. Письмо складів, слів, речень з буквою. Розвиток
мовлення.
|
42-43
|
|
41.
|
Звук [ф], позначення
його буквою Ф, ф («еф»). Читання слів. Опрацювання вірша І. Макоти і тексту
«Телефон». Складання правил розмови по телефону.
|
132,133
|
|
42.
|
Аналіз складових елементів малої букви ф. Порівняння
малої букви ф з малою буквою о. Письмо малої букви ф, буквосполучень, слів та
речень з нею.
|
44
|
|
43.
|
Закріплення звукового значення букви Ф ф. Опрацювання
текстів «Жирафи» і «Жарт».
|
134,135
|
|
44.
|
Письмо великої букви Ф. Письмо буквосполучень, слів і
речень з великою буквою Ф.
|
45
|
|
45.
|
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв.
|
|
|
46.
|
Закріплення навичок письма вивчених букв. Списування друкованих
речень з «Букваря». Диктант слів,
речень.
|
47
|
|
47.
|
Звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням дз.
Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки» та оповідання за Ю. Старостенком
«Лісовий майстер». Приказка.
|
136,137
|
|
48.
|
Письмо буквосполучень Дз, дз. Безвідривне поєднання
малих букв д і з. Письмо буквосполучень дзь, дзе, слів і речень з ними.
Самодиктант.
|
46
|
|
49.
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж].
Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль» та
оповідання В. Луб «Бджілка».
|
138,139
|
|
50.
|
Письмо буквосполучень Дж, дж, слів і речень з ними.
|
48
|
|
51.
|
Закріплення знань про звукові значення буквосполучень
[дз], [дз’], [дж]. Читання текстів.
|
|
|
52.
|
Закріплення навичок письма вивчених букв,
буквосполучень. Списування слів і речень з «Букваря».
|
49
|
|
53.
|
Апостроф. Роль апострофа
в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша
Н. Красоткіної «В п’ятницю, у надвечір’я».
|
140
|
|
54.
|
Письмо слів з апострофом. Письмо апострофа на верхній
рядковій лінії (початок з крапки). Звуко-буквений
аналіз слів з апострофом
|
50-51
|
|
55.
|
Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання
тексту «Комп’ютерна мишка» і вірша «Узявсь Дем’ян навчати кішку».
|
141
|
|
56.
|
Читання алфавіту. Письмо під диктовку рукописного
алфавіту. Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо.
|
52-53
|
|
57.
|
Бесіда-розповідь про Тараса Шевченка. Опрацювання тексту «Тарас
Григорович Шевченко» і вірша Т. Шевченка «Тече вода з під явора». Робота з дитячою книжкою. Т. Шевченко.
«Тече вода із-за гаю…».
|
142,143
|
|
58.
|
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і
речень з вивченими буквами. Повторення написання букв Ш ш, Г г, П п, Т т.
Виконання творчих письмових завдань. Розвиток
мовлення. Тарас Шевченко – великий поет.
|
54-55
|
|
59.
|
Бесіда-розповідь про Івана Франка. Опрацювання тексту «Іван Якович Франко» та уривка
казки І. Франка «Лисичка і Рак».
|
144,145
|
|
60.
|
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і
речень з вивченими буквами. Повторення написання букв Ф, Ї, І, Я, Р, Л, Д, К,
Н.
|
56-57
|
|
61.
|
Бесіда-розповідь про Лесю Українку. Опрацювання тексту
«Леся Українка» і вірша Лесі Українки «Вишеньки». Читання за особами.
|
146,147
|
|
62.
|
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і
речень з ними. Виконання письмових творчих вправ. Списування прислів’їв із
Букваря.
|
58-59
|
|
63.
|
Опрацювання казки М. Коцюбинського «Про двох цапків».
|
148
|
|
64.
|
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і
речень з цими буквами. Списування друкованих речень. Встановлення
відповідності між друкованими і рукописними літерами. Виконання творчих
завдань.
|
60-61
|
|
65.
|
Опрацювання тексту «Хороші звичаї». Складання усної
розповіді про звичаї рідного краю.
|
149
|
|
66.
|
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і
речень з цими буквами. Списування
речень, написаних друкованими буквами.
|
62
|
|
67.
|
Опрацювання тексту «Мрія збулася». Складання усної
розповіді на тему «Про що ти мрієш?».
|
150
|
|
68.
|
Слова ввічливості. Списування з дошки двоскладових рукописних
слів. Списування прислів’їв з «Букваря».
|
63
|
|
69.
|
Опрацювання вірша А. Костецького «Буде день веселий».
|
151
|
|
70.
|
Виконання творчих завдань. Списування прислів’їв із «Букваря».
Записування інформації про себе.
|
64
|
|
Післябукварний період
|
|||
71.
|
Щоб розумниками стати, треба більше книг читати. Л. Кир’яненко «Розмова на книжковій полиці». Робота з дитячою книжкою.
|
4-6
|
|
72.
|
Речення. Розвиток мовлення.
|
|
|
73.
|
Сміх і гам дзвенить довкола, відчиняє двері школа. Л.
Компанієць «Отак у нас – щодня».
|
7-9
|
|
74.
|
Вчимося відповідати на запитання.
|
|
|
75.
|
Рідна мова – барвінкова. Ю. Косинська. «Рідна мова».
|
10-11
|
|
76.
|
Складаємо речення. Вживання
розділових знаків у кінці речення. Списування і складання речень
|
|
|
77.
|
Україна – край мій рідний. Л. Полтава. «Наша
Батьківщина». О. Кобець. «Я люблю». М.
Сингаївський «Найрідніша».
|
13-15
|
|
78.
|
Складаємо розповідь.
|
|
|
79.
|
Усміхнися всім навколо. Л. Савчук. «Здрастуйте». Б.
Бірюков «Добрі слова». В. Сухомлинський. «Сідайте, будь ласка».
|
16-18
|
|
80.
|
Складаємо розповідь.
|
|
|
81.
|
За добро добром платять. П. Влодек «Як гукнеш, так і
відгукнеться». Л. Савчук «Квочка».
|
19-21
|
|
82.
|
Звуки мовлення. Букви.
|
|
|
83.
|
Надійшла весна прекрасна. Л. Савчук «Принесли весну
лелеки». А. Костецький «Починається весна».
|
22-24
|
|
84.
|
Голосні звуки.
|
|
|
85.
|
Кольорові віршики. А. Костецький «Квіткові сни». Є.
Горєва «Кольоровий віршик».
|
25-27
|
|
86.
|
Приголосні звуки.
|
|
|
87.
|
Моя родина. Д. Чередниченко «Родовідне дерево». В.
Осєєва «Сім’я у нас одна». І. Нікітченко «Теплі слова». Робота з дитячою книжкою.
|
31-33
|
|
88.
|
Звуковий аналіз слів. Розвиток мовлення.
|
|
|
89.
|
Бабусенько рідненька. В. Чухліб «Радість». Н. Поклад
«Гість».
|
35-37
|
|
90.
|
Буква я.
|
|
|
91.
|
Дідусева мудрість. С. Матвійчук. «Де кому жити». М.
Підгірянка «Мій дідусь».
|
38-41
|
|
92.
|
Буква ю.
|
|
|
93.
|
Небилиці. Н.Поклад. «Небилиці».
|
42-44
|
|
94.
|
Буква є.
|
|
|
95.
|
Сором бути неохайним і брудним. Л. Мовчун «Як чепурили
їжачка». В. Забава «Їжачок-лісовичок».
|
45-47
|
|
96.
|
Буква і.
|
|
|
97.
|
Квітами барвистими луг цвіте. А. Григорук «Чарівний
ліхтарик». А. Камінчук «Бабусині квіти».
|
48-50
|
|
98.
|
Переносимо слова.
|
|
|
99.
|
Руки малі, та до роботи вдалі. Є.Пермяк. «Для чого
потрібні руки?». П. ребро «Немає ледарів у нас».
|
51-53
|
|
100.
|
Буква ь (знак м’якшення). Перенос слів з буквою ь.
|
|
|
101.
|
Веселі пригоди пернатих. П. Ребро «Гусакові панчішки».
І. Січовик «Ґава».
|
55-57
|
|
102.
|
Букви г, г.
|
|
|
103.
|
Іди, іди, дощику. В.Чухліб «Голубий дощик». Г. Бойко
«Дощик, дощик».
|
59-61
|
|
104.
|
Буква щ.
|
|
|
105.
|
Добре вірних друзів мати. С. Жупанин «Бджілка і
світлячок». «До першого дощу» (за В. Осєєвою). Робота з дитячою книжкою.
|
62-64
|
|
106.
|
Вимова і позначення звуків [дж],
[дз], [дз’]. Розвиток мовлення.
|
|
|
107.
|
Твори без кінця. М. Василенко «Не вірите?». Л. Вознюк
«Лічилка-безконечка». Г. Бойко «Хто кого вів?».
|
65-67
|
|
108.
|
Апостроф.
|
|
|
109.
|
Бережи рідну природу. С. Шаповалов «Коли скриплять
стирбунці».
|
68-69
|
|
110.
|
Слова – назви предметів. Хто? Що?
|
|
|
111.
|
Де живе хмара? О. Кротюк «Наша хмара». В. Федоренко
«Жаліслива змара».
|
71-73
|
|
112.
|
Розподіл предметів за групами.
|
|
|
113.
|
Що на городі росте? В. Паронова «Сперечались овочі».
|
74-76
|
|
114.
|
Слова – ознаки предметів. Який? Яка? Яке?
|
|
|
115.
|
Для малят про звірят. П. Ребро «Кладочка-загадочка». Г.
Мазур «Вигадливе слоненя».
|
77-79
|
|
116.
|
Слова, що означають дію. Що робить?
|
|
|
117.
|
Описуємо предмет. К. Ушинський «Лисичка-сестричка».
Загадки. А. Музичук. «Муха».
|
80-82
|
|
118.
|
Описуємо предмет.
|
|
|
119.
|
Сонечко. А. М’ястківський
«Кому світить сонечко?». Г. Манів «Сонечкова донечка». Л. Новікова «Котики».
|
83-85
|
|
120.
|
Слова-близнюки.
|
|
|
121.
|
Перевірка навички читання вголос
|
|
|
122.
|
Виконання мовних завдань.
|
|
|
123.
|
Літо – радісна пора. Б. Вовк «Любе літечко». Л. Савчук
«Літо, літечко», «Ходить червень». Робота
з дитячою книжкою.
|
86-87
|
|
124.
|
Слова, протилежні за значенням. Розвиток мовлення.
|
|
|
125.
|
Канікул! Канікули! Байдикувати ніколи! А. Костецький
«Канікули».
|
90-91
|
|
126.
|
Велика буква в іменах і прізвищах людей.
|
|
|
127.
|
Читайте правильно. Г. Коваль «Ранок».
|
|
|
128.
|
Контрольне списування.
|
|
|
129.
|
Є. Шморгун. «Кмітливий грак», «Дві кізочки».
|
|
|
130.
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Велика буква в
назвах міст, сіл, річок.
|
|
|
131.
|
Читайте - думайте. Б. Заходер «Буква Я».
|
|
|
132.
|
Контрольна робота. Тестування за мовною темою.
|
|
|
133.
|
Інсценізація казки «Колосок». Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
134.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання
мовних завдань. Розвиток мовлення.
|
|
|
135.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за
рік
|
|
|
136.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за
рік
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий