воскресенье, 7 февраля 2016 г.

Сценарій свята 100 днів у школі

Сценарій
свята «100 днів у школі»
Мета свята:  показати рівень сформованості навичок, умінь учнів; розвивати бажання вчитися, здобувати нові знання; сприяти становленню дитячого колективу; виховувати вміння спілкуватися, підтримувати один одного, допомагати формувати комунікативну компетентність через вільне спілкування.

Оформлення: гасло «100 днів у школі», веселка «Веселковий світ знань», виставка зошитів «Зошит посміхається», дитячих малюнків, малюнок сонця, медалі першокласникам.

Звучать  позивні
Учитель. Доброго дня Вам, любі діти, батьки та гості. Сьогодні в нашому колективі важливий день. Минуло 100 днів, як ваші діти прийшли до школи. Ще не так давно вони відвідували дитячий садок, гралися іграшками, а сьогодні всі вчителі і батьки з гордістю називають їх ПЕРШОКЛАСНИКАМИ.
Ну, що ж, всідайтесь всі зручніше,
І не шуміть, сидіть тихіше!
Ми свято наше починаєм,
Героїв свята представляєм!
(Учитель читає вірші, які характеризують учнів. Діти по черзі виходять на сцену.)
Гарно читає, швидко рахує
І пише старанно: ну, молодець,
Це наша Тоня, яка завжди
Охайна, спокійна, скромна,  насамкінець.
Цих веселих двох дівчаток
Наталею й Світланою  зовуть.
Вони давно читати вміють,
Старанними учнями  мріють буть.
А хто це там сидить так тихо,
Ви, друзі наші, підкажіть?
Та це ж Соф’я і Анастасія.
Дівчатка бажають старанно уроки учить.
А це – Рамір і Коля.
Хлопчики зразкові.
З ними хочуть всі дружить,
Бо друзі вони – кльові!                                             
                                       На письмі Денис серйозний,
                                       За букви хвилюється кожну мить.
                                       На читанні ж він завжди  активний
                                       Всі завдання виконає  вмить!
                    А он школярочки такі –
                    Саша, Оля, Аня, Юля   звати.
                    Мовчазні, сором’язливі –
                    Прошу привітати!
                                       Зустрічайте, це Захар і Богдан!
                                       Гляньте, струнко як стоять!
                                       А як пройде півхвилинки –
                                       Вони на місці не сидять!
Ілля, Віталій  і Богдан – хлопчики не промах.
Вони завжди все знають!
Чому? Бо вчительку свою
Питаннями просто засипають!
Завжди веселі, енергійні
Ці три учениці.
А для вчительки
Люда,  Лєра  й  Женя такі помічниці!                           
Учитель.      Ось перед вами 1 клас.
Вони вже не малята!
Сьогодні будемо ми їх
У школярі приймати!

Першокласники:

1.     Розпочинаємо  вже   свято
Якого ждали  ми 100 днів.
 Ми стали вже не просто діти,
А учні школи – школярі!

2. У цьому році перший раз
    Пішли ми в школу, в 1 клас.
    І тоді розпочалось
    Нове життя у нас!

3. Перша парта, перший дзвінок.
 Перший підручник і перший урок.
І з гордістю можем сказати ми всі,
Що вже 100
Всі разом: ми - школярі!

4. Хай пісня тут лине,
Хай сміх скрізь лунає,
У кожного радісна усмішка сяє!
Всі дружні, веселі, радійте за нас!
Всі  разом :               Ми всі прийшли у 1 клас!



Учні виконують пісню «Перший клас»


Сонячний промінчик у вікно постукав,
Будить мене мама рано на зорі.
Вже новеньку форму я беру у руки,
Та хіба ж сьогодні спиться дітворі?
Приспів.
Я школярка, ти школярик
Новий маємо букварик
Гляньте, друзі, скільки нас.
Веселіш стрічайте, нас!
 
Нам сьогодні в школу треба поспішати,
Ми усі дорослі, вже не малюки.
Станем дружнім класом, хлопчики й дівчатка,
Будемо навчатись гарно й залюбки.
Приспів.

Мама з хвилюванням нам портфель готує
І букет великий квітів запашних.
Я її рідненьку в щічку поцілую
За своє дитинство, за щасливий сміх.
Приспів.

Учитель:    Діти! За 100 днів навчання в Країні Знань ви багато чому навчилися, дізналися нового. А чи готові ви зараз поділитися своїми успіхами? Тоді запрошую всіх у подорож  у  Веселкову Країну Знань. Сім кольорів Веселки розкриють всі секрети тих предметів, які ми почали вивчати у школі.

1–й  Червоний колір Веселки – він символізує уроки читання.
Учитель :          Який же секрет цих уроків?
5 учень :                   Книга мудра і багато знає,
       Вчить людину, як на світі жить.
       Мудрий той, хто книжечку читає.
       А хто читає, той багато знає!
Учитель : -Серед  вас є учні, які добре готувались до школи. Тому дуже швидко і легко вивчаєте сторінки Букваря. Хоча ми сьогодні ще не всі букви вивчили, ми можемо визначити найкращих читачів класу : 
                     Олейнік  Наталію, Олейнік Світлану, Ширмера Дениса, Грушину Людмилу, Олейніка Іллю, Городенко  Антоніну
-  Вони нагороджуються медалями «Найкращий читач».
                 - Всім останнім бажаю приєднатися до цієї групи учнів!

2–й колір Веселки – Оранжевий  -  він символізує  уроки  письма та рідної мови.
Учитель :  - Який же секрет цих уроків?
6 учень :                  Хто навчиться грамотно писати,
            Тому всі відкриються путі.
            Зможе він багато розказати,
            Допоможе  іншим  у житті!
Учитель : - До вашої уваги наша виставка найкращих зошитів «Сонечко посміхається».
                  Це зошити  Грушиної Люди, Городенко Тоні, Танської Валерії, Черевайко Юлії,                     Степаненко Саші, Плигун Ольги.
-  Вони нагороджуються медалями «Пишу я краще всіх».

3–й колір Веселки – Жовтий – він символізує  уроки  математики.
Учитель:  - Який же секрет цих уроків?
7 учень :        Математика – наука  найточніша,
Її треба наполегливо учить.
І чим далі – тим вона складніша,
А без неї людям не прожить!
Учитель:  -  Покажіть, як ви вмієте швидко і правильно рахувати «Веселі задачі».
           Дятел хатку будував –
     Вікна всі пофарбував.
Тут одне, а там 4.
Скільки вікон , полічили?           (1+4=5)
В білки 10 білченят,
А горішків в неї 5.
Хто ж із вас , малята , знає,
Скільки ще не вистачає?        (10-5=5)
5 берізок, 2 кленка
Зеленіють у ставка.
Біля них одна ожина.
Скільки всіх дерев, скажи-но?      (5+2=7)
У садок до годівниці
Прилетіли 3 синиці.
Потім ще 4 птиці.
Скільки  їх на годівниці?      (3+4=7)
Лиска  моркву посадила.
Три  морквини там вродило.
Наш  зайчисько враз  три  з’їв.
Скільки  лисці  залишив?       (3-3=0)
Учитель. Молодці, з математикою ви дружні. А тепер подивимося, чи знають математику наші батьки.
1. Що стає більше, якщо його поставити догори ногами? (Число 6.)
2. Як зробити, щоб кинуте яйце пролетіло три метри і не розбилося? (Кинути його на 4 метри.)
3. В кошику 6 яблук. Як розділити їх між трьома хлопчиками, щоб кожному дісталося по 2 яблука і щоб 2 яблука залишилося в кошику? (Одному з хлопчиків віддати яблука разом з кошиком.)

Медалями «Здібний до математики» нагороджуються Ладигін Захар, Ширмер Софя, Крюкова Анастасія.


4–й  колір Веселки – Зелений – він символізує  уроки  природознавства.
Учитель :   Розкрийте  секрет цих уроків?
8 учень :       Земля – це найбільше диво,
Оточує нас дивосвіт.
І довкілля таке красиве!
Всіх приваблює з юних літ!
9 учень :                  Все в гармонії в цьому світі:
Флора, фауна  і  зірки.
Тож природу потрібно любити!
І другом  ій  бути завжди!
Учитель : - А чи ви справжні друзі природи? Тоді відгадайте загадки.
                                          Загадки
      Вдень по небу гуляє,
А ввечері  на землю сідає.
                       (Сонце)
     Після дощику улітку
    Розцвіла на небі квітка.
    Квітка дивна, чарівна –
    Різноколірна  вона.         (Веселка)                    

У зеленому жакеті
Галасує в очереті.
Хоч і плавати мастак,
А не риба і не рак.      (Жаба)

Прийшла кума з довгим віником
На бесіду з нашим півником.
Схопила півня на обід
Та й замела мітлою слід.   (Лисиця) 

        Одежин багато маю –
       Така у мене вдача.
       Як  хтось мене роздягає,
       То відразу плаче.     (Цибуля)

       Медалями «Юні друзі природи» нагороджуються учні Долока Рамір, Малишко Віталій, Терещенко Коля, Тарасенко Богдан.



5–й колір Веселки – Блакитний – Світ прекрасного,
він символізує  уроки образотворчого мистецтва, музики, трудового навчання.
Учитель :  - Чи  є  секрет  у  цих уроків?
10 учень :       Всіх людей краса єднає,
     Щастя, радість нам дає.
     Всяк від радості співає –
     І такі уроки є!
Учні виконують пісню «Плаче Черепаха» (автор Микола Ведмедер)
Плаче черепаха:
- Я така невдаха!
- Я така невдаха!
Справді черепаха.
             Я така, така неповоротка,
             Ти така, така, неповоротка.
Ох немаю хиста,
Замісити тісто.
Ох немає хиста,
Замісити тісто.
            Я така, така, неповоротка,
            Ти така, така, неповоротка.
Щоб спекти пиріг,
Треба цілий рік,
Щоб спекти пиріг,
Треба цілий рік.
            Я така, така, неповоротка.
            Ти така, така, неповоротка.
Не зла черепахо,
Не Окай не Ахай,
Я для тебе спечу,
Пирогів досхочу.
            Я така, така, неповоротка.
            Ти така, така,  неповоротка.
.
11 учень :      Вчимося гарно малювати,
                       Бо в світі стільки є краси,
                       Щоб світ у фарбах передати,
                       І людям цю красу нести!
12  учень :     Привчаємо до праці руки,
     А голові даєм знання.
     Майстерності  навчаємось без муки,
     Щоб  бути  наполегливим  щодня!

Учитель: - У нас  в класі  є справжні співаки та художники!
                    Це  Доманський Богдан, Онуца Женя, Дмитренко Аня. Вони нагороджуються медалями «Найкращий співак».
                   - До вашої  уваги виставка  малюнків наших першокласників.
-    Медалями «Юний художник» нагороджуються Городенко Тоня,

6–й  колір Веселки – Синій – він символізує  уроки фізкультури та хореографії.
Учитель :   Який же секрет цих уроків?
13 учень :     Головне завдання – всім здоровим бути,
Мусиш сам подбати – і не вередуй!
Тож про фізкультуру як же нам забути?
Дух і волю, тіло вправами гартуй!

14 учень :              І зарядку треба нам щодня робити,
Й бігати, стрибати – всім потрібен рух!
А без цього, діти, в світі не прожити.
Лиш в здоровім тілі є здоровий дух!
Учитель :  - Подивіться, як  вони  рухаються  у  танці.
 До вашої  уваги  «Танець восьминогів».

7–й колір Веселки – Фіолетовий, останній. А це віконечко у наше майбутнє.
Учитель : - А чи готові ви далі рухатись по Країні Знань? І труднощів не боїтеся?
А як же подолати труднощі?
15 учень :              Здолати труднощі зумій,
Своє завдання зрозумій,
Що лише той учитись зможе,
Хто власні лінощі переможе!
-  Раз ви готові до подолання труднощів, то перевіримо, чи  знаєте  ви правила поведінки в школі?  Адже без них в Країні Знань не можна вчитись. 
Учні.
16. Буду вчитись я сумлінно              
  І поводитись відмінно!                     
                      Щоб батьки могли радіти,                
                      Що такі в них гарні діти!                 

17. Вставайте дружно кожен раз,
  Коли учитель входить в клас!
                      Спитає вчитель – треба встати.
                      Дозволить сісти – тихо сядь!

18. Сказати хочеш – не кричи,            
А тільки руку  підніми.                       
Педагогів поважайте                           
І оцінки гарні майте!                           

 19.  На уроках не жувати,
                     Не дрімати і не спати.
                      А домашні всі завдання
   На «12» готувати!

                   20. Книжки і зошити любити,            
Берегти, а не губити.                          
У школі парту бережи,                       
І на ній ти  не лежи!                           

                   21. А щоб урок минав не марно,
Сидіти треба рівно, гарно.
 І не крутитись на уроках,
 Як  папуга чи сорока.

Учитель.Тепер, коли ви стали справжніми першокласниками, я хочу, щоб ви розповіли, які у вас плани на майбутнє? Про що ви мрієте

      22. Я прийшов до школи вчитись,
                     Бо поставив за мету:
                    Скоро стану інженером,
                    Тільки трохи підросту.

23. Я також прийшов учитись,
                 Бо вже вирішив давно:
                Стану, певне, футболістом,
                Може й зіркою кіно.

           24. Скоро я навчусь писати,
                    Буду так багато знати!
                    Потім стану я студентом,
                    А тоді вже — президентом!

           25. Я банкіром хочу стати:
                      Полюбляю рахувати.
                      Буду банком керувати
                      І селу допомогати.

26.  А я буду депутатом,
                       Бо люблю голосувати!
                       Зустрічатимусь з людьми
                       Й Україну берегти.

27.  Я в лікарні після школи
                       Всім робитиму уколи.

28.  А я вчителькою стану,
                         Буду вчити малюків.

29.  Поки ще казати рано,
                          Може, в бізнес я піду.
                          Чи фотомоделлю стану,
                           Якщо зростом підійду.

30.  Буду вчитись я як слід
                        Виросту – побачу світ.
                        Хочу капітаном стати
      Буду яхту свою мати
Учитель.
Мрійте! Мріяти не рано!
Роки швидко-швидко мчать.
Якщо будете старанні,
В школі вас всього навчать.

Учитель. Мрії у кожного з вас хороші. Але щоб досягти їх треба бути старанними учнями і виконувати правила учнів школи. Їх всього пять, але їх  треба знати і виконувати всім. Давайте їх повторимо.

Правило 1: Ніколи не запізнюйся у школу і з усіма вітайся. А ви вчасно приходите на уроки?
Правило 2: У школу ходи охайний, зачесаний. Ви вмієте доглядати за собою?
Правило 3: Старанно виконуй завдання на уроці. Ви уважно слухаєте вчителів?
Правило 4: Доглядай за підручниками і зошитами, щоб вони були охайними і обгорнутими. Чи бережете ви свої підручники?
Правило 5: Увечері не забувайте перевіряти, чи все є потрібне в портфелі? А ви навчилися самостійно збирати свій портфель до школи?

Звучить пісня Н. Май «Сонячний промінчик»

Я сонячний промінчик
В долоньки покладу,
Я сонячний промінчик
До ладу доведу.

Приспів:
Світи, світи, промінчик,
Віддай своє тепло,
Щоб хоть на мить тепліше
Усім, усім було.
Щоб хоть на мить тепліше
Усім, усім було!

Я і чужих, і рідних,
І всіх, кого люблю,
Промінчиком чарівним
Розраджу й звеселю.

Приспів.

Якщо в моїх долоньках
Загасне раптом він,
Я в сонечка на небі
Візьму іще один.

Приспів.


Учитель. Шановні вчителі, батьки, любі учні! Ви все бачили, ви все чули. То чи можемо ми назвати наших першокласників справжніми школярами?

Клятва першокласника.

1.     Буду в школі вчитись читати,
Гарно писати і рахувати,
Буду в альбомі своїм малювати,
Твори писати, вірші вивчати.
Діти. Обіцяємо!
2.     Обіцяю не лінуватись,
Добросовісно трудитись,
Педагогів поважати,
І оцінки гарні мати.
Діти. Обіцяємо!

3.     Книги й зошити любити,
Берегти, а не губити.
Акуратними завжди бути,
Щоб нічого не забути. 
Діти. Обіцяємо!

4.     На уроках не жувати,
     Не дрімати і не спати,
     І домашні всі завдання
              На дванадцять готувати.
Діти. Обіцяємо!

Учитель. А зараз кожному першокласнику вручаємо посвідчення.

Вручення посвідчень.

Посвідчення першокласника
Дорогий друже!
Віднині ти – учень першого класу.
Допитливим, цікавим будь,
Не споглядай байдуже.
В Країну Знань велику путь
Долай уперто, друже!
Усе, що пізнане колись,
Завчи, збагни глибоко.
Країна Знань, як неба вись,
Красою вабить око.

Бажаємо тобі успіхів у навчанні!

Учитель. Перші кроки у навчанні найважливіші. І допомагають їх робити ваші батьки, які сьогодні прийшли вас привітати. Їм слово!

Виступ батьків.

Учитель. Отже, віднині ви – повноправні господарі своєї школи. Щиро вітаємо вас зі святом.
              Я прошу всіх гостей ще раз глянути на наших першокласників. Запам’ятайте їх такими. Сподіваємось, що через 11 років  ми побачимо їх усіх дорослими юнаками і дівчатами, а до посвідчення першокласника, яке вони зберігатимуть до випускного вечора, додасться атестат зрілості, в якому будуть лише відмінні й добрі оцінки.
Я вважаю, що посвяту  у школярі  повинні пройти і батьки наших першокласників. Адже ви повинні подолати разом із своїми  синочками і дочками багато перешкод, багато випробувань, протягом 11  років шкільного навчання. Вітаю вас з першими досягненнями ваших дітей. Бажаю здоров’я , мудрості , терпіння, терпіння і ще раз терпіння!
Наша подорож закінчується. Я бажаю вам бути  гідними  звання школяра.     Гарних вам оцінок і щасливої дороги по Веселковій Країні Знань!
Нехай ця прощальна пісня зігріває вам серця!
( Пісня Н. Май «Пісня першокласника»)

 Перший раз у перший клас
Ми йдемо охоче,
Першим дзвоником для нас
Продзвенів дзвіночок.
І сміється в небесах
Сонце, як ніколи,
В мами сльози на очах – |
Я іду до школи.         | (2)
 
Приспів:
А у школі, а у школі
Є веселка кольорова,
І найкраща в цілім світі –
Перша вчителька моя.
А у школі, а у школі
Не сумуєм ми ніколи,
Бо учора - дошкільнята,
А тепер – одна сім'я!
 
Прощавайте іграшки,
Гомінкий садочок,
Кличе в класи дітлахів
Золотий дзвіночок.
І сміється в небесах
Сонце, як ніколи,
В мами сльози на очах – |
Я іду до школи.         | (2)
 
Приспів. (2)

Учитель. У нас сьогодні іменини, народився учнівській колектив. А які
іменини без іменинного пирога. Прошу внести іменинний пиріг.


















































         
Вірш-гра «Так чи ні»
Зіграти хочеться мені
З тобою, друже, в так чи ні?
Тобі питання задаю,
Готуй же відповідь свою.
Відповідай, коли мастак,
Єдиним словом «ні» чи «так».
Якщо кмітливий, друже, ти,
То може й рима помогти.
Але вона хитрюща в нас.
Аби не збила з толку враз!
Тягнути час навіщо нам?
Зіграй, і ти побачиш сам.
Скажи, співає сом пісні?
Не гайся з відповіддю! (Ні)
Чи вміє плавати гусак?
Ну, що на це ти скажеш? (Так)
Чи може стати у вогні
Вода холодним льодом? (Ні)
Скажи  мені, червоний мак
В січневу пору квітне? (Ні)
А крокодили на сосні
Свої будують гнізда? (Ні)
Чи може вище гір літак
У вишину злетіти? (Так)
Узори пишні на вікні
Мороз малює взимку? (Так)
Чи правда, друже мій, що рак,
Коли повзе, то задки? (Так)
Якщо не їстиме три дні,
Верблюд ходити зможе? (Так)
До забіяк і розбишак
Чи є в людей повага? (Ні)
Чи достигають навесні
Пшениця й жито в полі? (Ні)
Коли розсердиться їжак,
Слона він може вбити? (Ні)
Ріка біжить у далині.
Чи є у неї ноги? (Ні)
Росте у морі пастернак?
Відповідай скоріше! (Так)
А чи буває сон у сні?
Чекаю відповіді! (Ні)
Перекривив синицю шпак,
Таке буває, друже? (Ні)
Скажи, морози крижані
Страшні для мавп тропічних? (Так)
Чи правда це, що вовк усмак
Наївся груш і яблук? (Ні)
А під кінець скажи мені:
Цікава гра у «Так чи ні?» (Так)
Інсценування усмішок
* * *
—     Володю, підемо після школи грати у футбол?
—     Не можу, я повинен допомогти таткові готувати мої уроки.
* * *
—     Іринко, а хто за тобою сидить?
—     Я не знаю, бо вчителька казала, що обертатися назад не можна.
* * *
—     Вставай, Максимку, бо спізнишся до школи.
—     Не спізнюся. Школа цілий день відчинена.



1 комментарий:

  1. Хороші статті, Ви чули про пана Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.

    ОтветитьУдалить