воскресенье, 7 февраля 2016 г.

Виступ на батьківських зборах


Про результати навчання першокласників
за вересень – жовтні 2015 року

1.     Перші враження
-         З дітьми приємно працювати – вони допитливі, цікаві, не спокійні, не байдужі до всього того, що їх оточує. Більшість вміють читати, вміють роботи звуковий  аналіз, писати букви.  За це окрема подяка вихователям дошкільних закладів і Вам, шановні батьки. Діти знають багато казок, вміють їх переказувати, люблять інсценувати уривки з них.
2.     Чим займаємося на уроках навчання грамоти?
-         Виділяємо у словах звуки (ігри «Впізнай звук», «Який звук найчастіше чуємо?»), називаємо звуки, з яких складаються слова. Вказуємо позицію звука у слові – на початку, в середині чи в кінці речення.
-         Називаємо, якими буквами звуки позначаються (звертати увагу на правильну назву букви).
-         Читаємо прямі й обернені склади з буквою.
-         Читаємо слова.
-         Читаємо речення. Увага на дотримання правил написання речень. Визначення на слух кількості слів у реченні. Графічне зображення схеми речень.
-         Читаємо тексти.  Визначаємо скільки в ньому речень. Працюємо над інтонуванням речень (питальні, окличні, розповідні). Обовязково  слід звертати увагу на правильне інтонування речень. У кінці речення – зупинитися, закінчу вальна інтонація.
-         Працюємо над змістом прочитаних текстів. Даємо відповіді на запитання. Вимагаю  повної відповіді.
-         Проводимо звуко-складовий аналіз слів.
-         Вчимо напамять скоромовки, віршики на вивчені букви.
-         На уроках  письма пишемо букви, склади, слова, речення.
-         Пишемо під диктовку склади, слова, не великі речення.
-         Починаємо списувати з друкованого  - слова, речення.

3.    Як працюють діти на уроці? /Аналіз/
4.     Що заважає на уроці?
-         Не вміння окремих учнів себе вести;  слухати вчителя, зберігати стійку увагу протягом  певного часу.
-         Викрики, не знання що, де і коли сказати.
-         Відмовляння окремих учнів виконувати окремі завдання, наприклад, розфарбовувати малюнки, тощо.


5.     Рекомендації
-         Слід привчити дітей до охайності, привчити, що зошит – це лице учня, тому записи в ньому необхідно вести каліграфічно, акуратно.
-         Щодня зясовувати, що дитина вивчила нового в школі, що запамятала, що було цікавого.
-         Звертати увагу на поставу дитину під час письма.


Комментариев нет:

Отправить комментарий