Про результати навчання першокласників
за вересень – жовтні 2015 року
1.
Перші враження
-
З дітьми приємно
працювати – вони допитливі, цікаві, не спокійні, не байдужі до всього того, що
їх оточує. Більшість вміють читати, вміють роботи звуковий аналіз, писати букви. За це окрема подяка вихователям дошкільних
закладів і Вам, шановні батьки. Діти знають багато казок, вміють їх
переказувати, люблять інсценувати уривки з них.
2.
Чим займаємося на уроках навчання грамоти?
-
Виділяємо у словах
звуки (ігри «Впізнай звук», «Який звук найчастіше чуємо?»), називаємо звуки, з
яких складаються слова. Вказуємо позицію звука у слові – на початку, в середині
чи в кінці речення.
-
Називаємо, якими
буквами звуки позначаються (звертати увагу на правильну назву букви).
-
Читаємо прямі й
обернені склади з буквою.
-
Читаємо слова.
-
Читаємо речення.
Увага на дотримання правил написання речень. Визначення на слух кількості слів
у реченні. Графічне зображення схеми речень.
-
Читаємо тексти. Визначаємо скільки в ньому речень. Працюємо
над інтонуванням речень (питальні, окличні, розповідні). Обов’язково слід
звертати увагу на правильне інтонування речень. У кінці речення – зупинитися,
закінчу вальна інтонація.
-
Працюємо над
змістом прочитаних текстів. Даємо відповіді на запитання. Вимагаю повної відповіді.
-
Проводимо
звуко-складовий аналіз слів.
-
Вчимо напам’ять скоромовки, віршики на вивчені букви.
-
На уроках письма пишемо букви, склади, слова, речення.
-
Пишемо під диктовку
склади, слова, не великі речення.
-
Починаємо списувати
з друкованого - слова, речення.
3.
Як працюють діти на уроці? /Аналіз/
4.
Що заважає на уроці?
-
Не вміння окремих учнів
себе вести; слухати вчителя, зберігати
стійку увагу протягом певного часу.
-
Викрики, не знання
що, де і коли сказати.
-
Відмовляння окремих
учнів виконувати окремі завдання, наприклад, розфарбовувати малюнки, тощо.
5.
Рекомендації
-
Слід привчити дітей
до охайності, привчити, що зошит – це лице учня, тому записи в ньому необхідно
вести каліграфічно, акуратно.
-
Щодня з’ясовувати, що дитина вивчила нового в школі, що запам’ятала, що було цікавого.
-
Звертати увагу на
поставу дитину під час письма.
Комментариев нет:
Отправить комментарий