ГЛОДОСЬКА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
Погоджено
Заступник
директора з НВР
____________ О. Коломійченко
«_____»_____________
2016 р.
Календарно-тематичне
планування
з літературного
читання
у 2 класі
на
І семестр 2016 / 2017 н.р.
Учитель:
Плецька В.М.
Складено до підручника: Науменко В.О. Літературне читання :
укр. мова для загальноосвіт. навч. закл. з навчанням укр. мовою : підруч.
для 2-го кл. / Віра Науменко. – К. : Генеза, 2012, згідно з навчальною
програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства
освіти і науки України від 12.09.2011 р. № 1050): Навчальні програми для
загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1–4 класи.
– К. : Вид. дім «Освіта», 2012,
(з
урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 05.08.2016 року № 948)
І
семестр – 48 год (3 год на тиждень)
№
уроку |
Дата прове-
дення |
Теми уроків
|
Примітка
|
І
СЕМЕСТР
|
|||
З
народного джерела
|
|||
Народні дитячі пісні та малі жанри
|
|||
1.
|
|
Знайомимося з новим підручником «Літературне
читання». Народні дитячі пісні та малі жанри.
|
с. 4-5
|
2.
|
|
Скринька
пісень-небилиць. «Два півники».
Персонаж твору.
|
с. 5-7
|
3.
|
|
Дитяча
пісенька зі «скриньки пісень-забавлянок» «Зайчику, зайчику».
|
с.7-8
|
4.
|
|
Скринька
пісень-закличок. «Іди, іди, дощику».
«Іди, іди, дощику».
|
с. 8-9
|
5.
|
|
Скринька пісень-закличок.
«Не йди, не йди, дощику». «Глухий дощик».
|
с.10
|
6.
|
|
Урок позакласного читання.
|
|
7.
|
|
Скринька
пісень-ігор. «Подоляночка»
|
с. 11
|
8.
|
|
Скринька
пісень-ігор. «Ходить гарбуз по городу» (напам’ять).
Інсценізація пісні.
|
с. 12-13
|
9.
|
|
Скринька мирилок.
|
|
10.
|
|
Скринька загадок. І. Сенченко. «За лісом, за
пралісом золота діжа сходить».+
|
с. 13-15
|
11.
|
|
Скринька
прислів’їв і приказок. А Григорук «Влітку день годує рік».
|
с. 15-17
|
12.
|
|
Урок позакласного читання.
|
|
13.
|
|
Скринька
скоромовок.
|
с. 17-18
|
14.
|
|
Скриньки
мирилок.
|
с. 19-20
|
15.
|
|
Підсумковий урок за темою «Народні дитячі пісні та малі
жанри».
|
|
Авторські вірші та малі жанри для дітей
|
|||
16.
|
|
Авторські
вірші та малі жанри для дітей.
|
с. 21
|
17.
|
|
Марійка Підгірянка. «Ліс». «Прийшла осінь»
|
с. 21-22
|
18.
|
|
Урок позакласного читання.
|
|
19.
|
|
Наталя
Забіла «Ладки, ладоньки, ладусі…», «Ой чук-чуки…».
|
с. 23-24
|
20.
|
|
Настрій твору. Наталя Забіла. «Дощ іде».
|
с. 25-26
|
21.
|
|
Леоніда
Глібов. «Загадка». Авторське ставлення до героїв.
|
с. 26-28
|
22.
|
|
Степан
Жупанин. «Наталчина пригода».
|
с. 28-29
|
23.
|
|
Степан Жупанин. Загадка. Чи знаєш ти? Алевтина Волкова. «Весна
зелені»
|
с. 29-30
|
24.
|
|
Урок позакласного читання.
|
|
25.
|
|
Олена Пчілка. «Вже ж у любому куточку…». Фольклорні
записи.
|
с. 30-31
|
26.
|
|
Скоромовки
Грицька Бойка. «Лелі». «Подзьобав і пострибав».
|
с. 32-33
|
27.
|
|
Підсумковий урок за темою «Авторські вірші для дітей і малі жанри».
Контрольна робота: аудіювання.
|
с. 33
|
Народні казки
|
|||
28.
|
|
Народні
казки.
|
с. 34-35
|
29.
|
|
Скринька українських народних казок.
«Колобок» (уривки). Герої казки. Головний герой
|
с. 35-37
|
30.
|
|
Урок позакласного читання.
|
|
31.
|
|
Казка «Горобина та билина» (уривки).
Розвиток подій.
|
с. 37-38
|
32.
|
|
«Лисичка-сестричка»
(уривки). Вчинок героя казки. Повтор у казках
|
с. 38-41
|
33.
|
|
Скринька
казок народів світу. Російська казка «Міньба» (уривки).
|
с. 41-43
|
34.
|
|
«Як дівчина короля перехитрила» (угорська народна
казка). Зачин. Основна частина. Кінцівка.
|
с. 43-45
|
35.
|
|
Сербська казка «Жбан меду» (уривки).
Однакові герої в різних казках. Читання в особах.
|
с. 46-47
|
36.
|
|
Урок позакласного читання.
|
|
37.
|
|
Підсумковий урок за темою «Народні
казки».
|
|
З літературної скарбниці
|
|||
Поетична майстерня
|
|||
38.
|
|
Поетична майстерня. Рима. Анатолій Костецький. «Дивна звичка» (скорочено).
|
с. 48-49
|
39.
|
|
В.
Скомаровський. «Іграшки». В. Терен. «Осінь». І. Січовик. «Неслухняний
язичок».
|
с. 50-51
|
40.
|
|
Т.
Коломієць. «Бусел».
|
с. 51-52
|
41.
|
|
П. Воронько «Чапля зшила черевички…». О.
Сенатович. «Веселий сміх».
|
с. 52-53
|
42.
|
|
Урок позакласного читання.
|
|
43.
|
|
Підсумковий
урок за темою «Поетична майстерня».
|
с. 54
|
Поетична збірка 1
|
|||
44.
|
|
Пейзаж у художньому творі. Тарас Шевченко. «Зоре моя вечірняя…», «Сонце
заходить…». Порівняння двох віршів.
|
с. 55
|
45.
|
|
Тарас
Шевченко. «Тече вода з-під явора…» (напам’ять).
|
|
46.
|
|
Тарас Шевченко.
«Тихесенько вітер віє…», «Он гай зелений похиливсь…»
|
с. 56-57
|
47.
|
|
Підсумковий урок за семестр.
|
|
ІІ
СЕМЕСТР
|
|||
1
|
|
Урок
позакласного читання. Тема. Письменник та його погляд на світ.
|
|
2
|
|
Тема. То бадьорий, то
мрійливо-засмучений настрій поезій Лесі Українки.
|
|
3
|
|
Тема. Узагальнення знань
учнів. Поезії Лесі Українки.
|
|
4
|
|
Тема. Зустріч з
українським письменником Олександром Олесем, яскравим ліриком.
|
|
5
|
|
Тема. Чарівність кожної
пори року в поезії Олександра Олеся.
|
|
6
|
|
Тема. Загадковий світ
природи, зима в поезії Олександра Олеся для дітей.
|
|
7
|
|
Урок
позакласного читання. Тема. Образ зайчиків в поезії Олександра Олеся.
Зима.
|
|
8
|
|
Тема. Зима красива. А яка
вона для пташок? Про це у віршах
Катерини Перелісної.
|
|
9
|
|
Тема. Жартівливий образ
зими в поезії Катерини Перелісної.
|
|
10
|
|
Тема. Узагальнення знань
учнів за творами другої поетичної збірки.
|
|
11
|
|
Тема. Улюблена дитяча
пісня з третьої поетичної збірки. Вірші видатного майстра поетичної мови
Миколи Вороного.
|
|
12
|
|
Тема. Пейзажна лірика
Любові Забашти.
|
|
13
|
|
Тема. Ніжність і
турботливість у змалюванні краси природи рідного краю.
|
|
14
|
|
Тема. Узагальнення знань
учнів за третьою поетичною збіркою.
|
|
15
|
|
Тема. Відкриваємо нову
поетичну збірку. Платон Воронько – автор віршів для дітей.
|
|
16
|
|
Тема. З іскоркою
гумору про твоїх ровесників у віршах Платона Воронька. Правда і небилиця.
|
|
17
|
|
Тема. Художній образ у віршах Платона Воронька.
|
|
18
|
|
Урок
позакласного читання. Тема. Про маленьких та їхніх друзів.
|
|
19
|
|
Тема. Літо пахне суничками
в поезії Платона Воронька про рідну землю. Діалог.
|
|
20
|
|
Тема. Звичайні картини
природи, які незвичайно описано в поезії Володимира Лучука. Білий вірш.
|
|
21
|
|
Тема. Про доброту і
дбайливість у поезії Володимира Лучука.
|
|
22
|
|
Тема. Коли твір відкриває
свої таємниці.
|
|
23
|
|
Тема. Твори для дітей Ліни
Костенко. Переносне значення слів.
|
|
24
|
|
Тема. Бурхлива, прекрасна
й турботлива віхола в поезії Ліни Костенко.
|
|
25
|
|
Тема. Тихий, спокійний
снігопад в образі прялі-зими.
|
|
26
|
|
Урок
позакласного читання. Тема. Про білочку та інших тваринок читаємо в
художніх творах.
|
|
27
|
|
Тема. Хто повідомляє про
прихід весни? Читаємо твори Ліни Костенко.
|
|
28
|
|
Тема. Соловейко
застудився, а літо виросло суничками – у поезіях Ліни Костенко.
|
|
29
|
|
Тема. Коли твір відкриває
свої таємниці.
|
|
30
|
|
Тема. З яким настроєм
природа живе передчуттям зими? Про це читаємо у вірші Вадима Скомаровського.
|
|
31
|
|
Тема. Засніжено, занесено
зимовий гай, а щиглику? Настрій персонажа.
|
|
32
|
|
Тема. Віхола, зима все
запорошила.
|
|
33
|
|
Тема. Літні пейзажі в
поезії Вадима Скомаровського.
|
|
34
|
|
Урок
позакласного читання. Тема. Світ навколо тебе.
|
|
35
|
|
Тема. Майстриня мишка і
пустотливі горобці у вірші Ганни Чубач.
|
|
36
|
|
Тема. Коли твір відкриває
свої таємниці.
|
|
37
|
|
Тема. Загадково-казковий
світ віршів Ганни Чубач.
|
|
38
|
|
Тема. Коли твір відкриває
свої таємниці.
|
|
39
|
|
Тема. Як починається весна
у вірші Анатолія Костецького.
|
|
40
|
|
Тема. Літній пейзаж у
поезії Анатолія Костецького.
|
|
41
|
|
Тема. Осінь, настрій у
поезії Анатолія Костецького.
|
|
42
|
|
Урок
позакласного читання. Тема. Мудрі порадники.
|
|
43
|
|
Тема. Віхола в поезії Анатолія Камінчука.
|
|
44
|
|
Тема. Як зустрічає зиму
природа?
|
|
45
|
|
Тема. Котики вербові
гріють лапенята…
|
|
46
|
|
Тема. Коли твір відкриває
свої таємниці.
|
|
47
|
|
Тема. У світ доброти і
фантазії ведуть твори Тамари Коломієць.
|
|
48
|
|
Тема. Як народжується
вишивка на українському рушнику? Про це в поезії Тамари Коломієць.
|
|
49
|
|
Тема. Вітрисько пустує,
гриби у люстерко видивляються. Такі живі і барвисті картини в поезії Тамари
Коломієць.
|
|
50
|
|
Тема. З гумором про хитру
кицю і лінивого пса у віршах Ігоря Січовика. Гумористичні твори.
|
|
51
|
|
Тема. Вірші поета, якого
називали доброоким.
|
|
52
|
|
Тема. Узагальнення знань
учнів за творами четвертої поетичної збірки.
|
|
53
|
|
Тема. Про цікаві,
повчальні та смішні історії зі «скриньки оповідань».
|
|
54
|
|
Тема. В оповіданні – про
те, що автор сам бачив і переживав.
|
|
55
|
|
Тема. Що нового про
зозульку, мишка і єнота розкаже Юрій Старостенко.
|
|
56
|
|
Тема. Розумний і вірний
друг людини. Про суворий арктичний край розповідає письменник-мандрівник
Микола Трублаїні. Опис.
|
|
57
|
|
Урок
позакласного читання. Тема. Цікаво про навколишній світ.
|
|
58
|
|
Тема. Схід сонця, спів
жайворонка – не залишать байдужими. Оповідання Василя Сухомлинського.
|
|
59
|
|
Тема. Поетичні переживання
верби.
|
|
60
|
|
Тема. Україна – вічна
тополя. Вічна любов до рідної землі.
|
|
61
|
|
Тема. Коли з мамою можна
поділитися вигадками. Характер персонажа.
|
|
62
|
|
Тема. Який він, твій
ровесник?
|
|
63
|
|
Тема. Ліризм у зображенні
природи. Друзі.
|
|
64
|
|
Тема. Мама завжди
допоможе, навчить. Оповідання Андрія М’ястківського.
|
|
65
|
|
Тема. Не кожен витримає
негоду.
|
|
66
|
|
Тема. Настуська-вередуська
в оповіданні Олега Буценя.
|
|
67
|
|
Тема. Веселий твір про
серйозне зі «скриньки сміху».
|
|
68
|
|
Тема. З гумором – про
дітей, їхні відчайдушні пригоди.
|
|
69
|
|
Тема. Узагальнення знань
про твори зі «скриньки оповідань».
|
|
70
|
|
Тема. Літературні казки.
Скринька казок українських письменників.
|
|
71
|
|
Тема. Казки Юрія Ярмиша.
Та сама мишка. Казка про ріпку та внучку.
|
|
72
|
|
Тема. Казка Оксани
Іваненко про маленького Піка.
|
|
73
|
|
Тема. Коли зайчик
зрозумів, що нахабність шкодить у житті.
|
|
74
|
|
Тема. Скринька казок
зарубіжних письменників.
|
|
75
|
|
Тема. Казка Ганса
Крістіана Андерсена «Принцеса на горошині».
|
|
76
|
|
Узагальнення
знань учнів.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий