ГЛОДОСЬКА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
Погоджено
Заступник
директора з НВР
____________
О. Коломійченко
«_____»_____________
2016 р.
Календарно-тематичне
планування
з української
мови
у 2 класі
на
І семестр 2016 / 2017 н.р.
Учитель:
Плецька В.М.
Складено до підручника: Захарійчук М.Д. Українська мова: підручник для 2-го кл. / К. : Генеза, 2012/, згідно з
навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ
Міністерства освіти і науки України від 12.09.2011 р. № 1050): Навчальні
програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською
мовою. 1–4 класи. – К. : Вид. дім «Освіта», 2012 (з урахуванням змін,
затверджених наказом МОН України від 05.08.2016 року № 948)
І
семестр – 63 год. (4 год. на тиждень)
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Сторінки
підручника
|
Звуки і букви
|
|||
1.
|
Звуки і букви
|
|
5-6
|
2.
|
Звуки і букви. Українська абетка.
|
|
6-7
|
3.
|
Склад. Вимовляння слів, «розтягуючи» їх по складах.
|
|
7-8
|
4.
|
Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах.
|
|
8-9
|
5.
|
Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах.
|
|
9-10
|
6.
|
Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що
позначають голосні звуки.
|
|
10
|
7.
|
Голосні звуки [а],
[о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що
позначають голосні звуки.
|
|
10
|
8.
|
Урок розвитку
мовлення. Опис предмета за малюнком, планом, змістом загадки. Тема
опису «Ромашка».
|
|
14-15
|
9.
|
Букви я, ю, є, ї
|
|
11-12
|
10.
|
Наголос. Вправляння у правильному вимовлянні слів. Наголошені
й ненаголошені звуки.
|
|
13-14
|
11.
|
Наголос. Вправляння у правильному вимовлянні слів.
|
|
|
12.
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами.
|
|
21
|
13.
|
Приголосні звуки. Позначення на
письмі звуків [дз], [дз], [дж].
|
|
22-23
|
14.
|
Приголосні звуки. Позначення на
письмі звуків [дз], [дз], [дж]. Перенос слів з буквосполученнями дз, дж
|
|
23-25
|
15.
|
Приголосні звуки. Позначення на
письмі звуків [дз], [дз], [дж]. Перенос слів з буквосполученнями дз, дж
|
|
23-25
|
16
|
Урок розвитку мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком,
планом, змістом загадки. Тема опису «Білочка».
|
|
25
|
17.
|
Приголосні звуки [шч], позначення їх на письмі буквою
щ.
|
|
26-27
|
18.
|
Приголосні звуки [дз], [дз],
[дж], [шч] і позначення їх буквами.
|
|
28
|
19.
|
Приголосні звуки [г] і [ґ]. Позначення їх буквами.
|
|
29-30
|
20.
|
Дзвінкі і глухі приголосні
звуки. Правильне їх вимовляння і розрізнення на слух
|
|
31
|
21.
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки.
Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної (не оглушеної) вимови
дзвінких приголосних у кінці слова і складу .
|
|
32
|
22.
|
Вимова і написання слів із звуками [ф] і [хв]
|
|
32-33
|
23.
|
Контрольна
робота: диктант
|
|
|
24.
|
Урок розвитку мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком,
планом і змістом вірша А. Житкевича «Осінь». Тема розповіді «Осінь».
|
|
36-37
|
25.
|
Аналіз контрольної роботи. Тверді і м’які приголосні.
|
|
37
|
26.
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.
|
|
38-39
|
27.
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.
|
|
40-41
|
28.
|
Тверді і м’які приголосні
звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.
|
|
41-42
|
29.
|
Позначення м'якості приголосних звуків знаком
м’якшення. Правила переносу слів із ьо.
|
|
42-43
|
30.
|
Позначення м'якості приголосних звуків знаком
м'якшення. Правила переносу слів із ьо.
|
|
44-45
|
31.
|
Тверді і м’які приголосні
звуки. Позначення буквами м’якості приголосних звуків.
|
|
47-48
|
32.
|
Урок розвитку мовлення. Складання казки за серією сюжетних
малюнків, планом та змістом казки І. Прокопенка. «Як гриби ховалися».
|
|
46-47
|
33.
|
Подовжені м'які приголосні звуки.
|
|
48-49
|
34.
|
Подовжені м'які приголосні звуки. Поділ слів на склади
для переносу.
|
|
50-51
|
35.
|
Подовжені м'які приголосні звуки.
|
|
51-52
|
36.
|
Подовжені м'які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз
слів.
|
|
52-53
|
37.
|
Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом.
|
|
54-56
|
38.
|
Записування слів з апострофом
під диктування та правильне їх читання. Перенос слів з апострофом.
|
|
57-59
|
39.
|
Контрольна робота з мовної теми «Звуки і букви».
|
|
|
40.
|
Урок розвитку мовлення. Складання порад за темою
«Бережіть книжки» за опорними словами і малюнками (вірш Г. Чорнобицької
«Не бруднити книжки»).
|
|
56-57
|
СЛОВО
|
|||
41.
|
Аналіз контрольної роботи. Слово. Лексичне значення
слова.
|
|
60-61
|
42.
|
Спостереження за лексичним значенням слів.
|
|
62-63
|
43.
|
Розвиток уявлень про те, що слово служить
для назви предметів, ознак, дій. Тематичні групи слів.
|
|
64-65
|
ІМЕННИК
|
|||
44.
|
Складання груп слів із пропонованим лексичним
значенням.
|
|
65-66
|
45.
|
Знаходження серед слів тих, що
подібні чи протилежні за значенням.
|
|
67-68
|
46.
|
Змінювання іменників за числами (один — багато)
|
|
69
|
47.
|
Утворення прикметників від
іменників. Змінювання іменників за числами
|
|
70-71
|
48.
|
Урок розвитку мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за
почутим змістом, запитаннями вчителя, опорними словами
«Каштанчик».
|
|
69-70
|
49.
|
Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного
змісту.
|
|
72-73
|
50.
|
Закріплення вивченого про
слова, які відповідають на питання хто? що?
|
|
74
|
51.
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.
|
|
75-76
|
52.
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.
|
|
76-77
|
53.
|
Закріплення правил вживання великої букви в кличках
тварин.
|
|
78-79
|
54.
|
Закріплення правил вживання великої букви в кличках
тварин.
|
|
80-81
|
55.
|
Урок розвитку мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків
за почутим змістом, запитаннями учителя, опорними словами «Допомога тваринам
узимку».
|
|
82
|
56.
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок.
|
|
83-84
|
57.
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок.
Контрольна
робота: диктант
|
|
84-85
|
ПРИКМЕТНИК
|
|||
58.
|
Аналіз контрольної роботи. Слова, які називають ознаки
предметів (прикметники).
|
|
86-87
|
59.
|
Прикметники. Зв'язок
прикметника з іменником.
|
|
88-89
|
60.
|
Прикметники з
протилежним значенням. Уживання прикметників у переносному значенні
|
|
90-91
|
61.
|
Практичне
змінювання прикметників за числами. Прикметники, близькі за значенням.
|
|
92-93
|
62.
|
Контрольна
робота: списування.
|
|
|
63.
|
Аналіз контрольної роботи.
Підсумковий урок за І семестр.
Складання казки за поданим
початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ
побачив)
|
|
94-95
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий