воскресенье, 13 ноября 2016 г.

Календарно-тематичне планування з української мови у 2 класі

ГЛОДОСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ


         Погоджено
       Заступник директора з НВР
       ____________ О. Коломійченко
       «_____»_____________ 2016 р.







Календарно-тематичне планування 
з української мови
у 2 класі
на І семестр  2016 / 2017 н.р.





Учитель: Плецька В.М.



Складено до підручника:  Захарійчук М.Д. Українська мова:  підручник  для 2-го кл. / К. : Генеза, 2012/, згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.09.2011 р. № 1050): Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1–4 класи. – К. : Вид. дім «Освіта», 2012 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 05.08.2016 року № 948)



І семестр – 63 год. (4 год. на тиждень)

п/п
Тема уроку
Дата
Сторінки
підручника
Звуки і букви
1.
Звуки і букви

5-6
2.

Звуки і букви. Українська абетка.

6-7
3.
Склад. Вимовляння слів, «розтягуючи» їх по складах.

7-8
4.
Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах.


8-9
5.
Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах.


9-10
6.
Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що позначають голосні звуки.


10
7.
Голосні звуки  [а], [о], [у], [и], [е], [і].  Букви, що позначають голосні звуки.


10
8.
Урок розвитку  мовлення. Опис предмета за малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Ромашка».

14-15
9.
Букви я, ю, є, ї


11-12
10.
Наголос. Вправляння у правильному вимовлянні слів. Наголошені й ненаголошені звуки.


13-14
11.

Наголос. Вправляння у правильному вимовлянні слів.


12.
Приголосні звуки. Позначення їх буквами.


21
13.

Приголосні звуки. Позначення на письмі звуків [дз˜], [дз], [дж].  

22-23
14.
Приголосні звуки. Позначення на письмі звуків [дз˜], [дз], [дж]. Перенос слів з буквосполученнями дз,  дж

23-25
15.
Приголосні звуки. Позначення на письмі звуків [дз˜], [дз], [дж]. Перенос слів з буквосполученнями дз, дж

23-25
16
Урок розвитку  мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Білочка».

25
17.
Приголосні звуки [шч], позначення їх на письмі буквою щ.


26-27
18.
Приголосні звуки [дз˜], [дз], [дж], [шч] і позначення їх буквами. 

28
19.
Приголосні звуки [г] і [ґ]. Позначення їх  буквами.


29-30
20.

Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Правильне їх вимовляння і розрізнення на слух 

31
21.
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної (не оглушеної) вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу .

32
22.

Вимова і написання слів із звуками [ф] і [хв] 

32-33
23.
Контрольна робота: диктант



24.
Урок розвитку  мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком, планом і змістом вірша А. Житкевича «Осінь». Тема розповіді «Осінь».

36-37
25.
Аналіз контрольної роботи. Тверді і м’які приголосні.

37
26.
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.

38-39
27.
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.

40-41
28.
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю,  є.

41-42
29.
Позначення м'якості приголосних звуків знаком м’якшення. Правила переносу слів із ьо.

42-43
30.
Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення. Правила переносу слів із ьо.

44-45
31.
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення буквами м’якості приголосних звуків.

47-48
32.
Урок розвитку  мовлення. Складання казки за серією сюжетних малюнків, планом та змістом казки І. Прокопенка. «Як гриби ховалися».

46-47
33.
Подовжені м'які приголосні звуки.

48-49
34.
Подовжені м'які приголосні звуки. Поділ слів на склади для переносу.

50-51
35.
Подовжені м'які приголосні звуки.

51-52
36.
Подовжені м'які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів.

52-53
37.
Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом.

54-56
38.
Записування слів з апострофом під диктування та правильне їх читання. Перенос слів з апострофом.

57-59
39.
Контрольна робота з мовної теми «Звуки і букви».


40.
Урок розвитку мовлення. Складання порад за темою «Бережіть книжки» за опорними словами і малюнками (вірш Г. Чорнобицької «Не  бруднити книжки»).

       56-57
СЛОВО
41.
Аналіз контрольної роботи. Слово. Лексичне значення слова.


60-61
42.
Спостереження за лексичним значенням  слів.

62-63
43.
 Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, ознак, дій. Тематичні групи слів.

64-65
ІМЕННИК
44.
Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням.

65-66
45.
Знаходження серед слів тих, що подібні чи протилежні за значенням.

67-68
46.
Змінювання іменників за числами (один — багато)

69
47.
Утворення прикметників від іменників. Змінювання іменників за числами

70-71
48.
Урок розвитку  мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом, запитаннями вчителя, опорними словами «Каштанчик».

69-70

49.
Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту.

72-73
50.
Закріплення вивченого про слова, які відповідають на питання хто? що?

74
51.
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.


75-76
52.
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.
  

76-77
53.
Закріплення правил вживання великої букви в кличках тварин.


78-79
54.
Закріплення правил вживання великої букви в кличках тварин.


80-81
55.
Урок розвитку мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом, запитаннями учителя, опорними словами «Допомога тваринам узимку».

82
56.
Велика буква в назвах міст, сіл,  річок.

83-84
57.
Велика буква в назвах міст, сіл,  річок.
Контрольна робота: диктант


84-85
ПРИКМЕТНИК
58.
Аналіз контрольної роботи. Слова, які називають ознаки предметів (прикметники).
  

86-87
59.
 Прикметники. Зв'язок прикметника з іменни­ком.


88-89
60.
 Прикметники з протилежним значенням. Уживання прикметників у переносному значенні

90-91
61.
 Практичне змінювання прикметників за числами. Прикметники, близькі за значенням.

92-93
62.
Контрольна робота: списування.


63.
Аналіз контрольної роботи.
Підсумковий урок за І семестр.
Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив)

94-95


Комментариев нет:

Отправить комментарий