воскресенье, 17 августа 2014 г.

Громадський огляд знань учнів 2 класу

Громадський огляд
знань  учнів 2 класу

Учитель. Навчальний рік, як говорив В.О. Сухомлинський, — це сходинка, на яку піднімається не тільки учень, а й педагог.
Яким цей рік був для вас, діти, якими ви були школярами, що ви вчили і робили, як засвоїли програмовий матеріал, ми сьогодні дізнаємось з ваших відповідей. Сьогодні кожен з вас матиме можливість показати перед нами рівень своїх знань і умінь з читання,  мови та предмету «Я і Україна».

Учитель.А зараз  МІНІ-УРОК ЧИТАННЯ.


- Який розділ з читання ми зараз вивчаємо? («Казки народів Європи»)
- А перед  цим який вчили? (Казки українських письменників»)

Ми мандруємо у казку,
                                       У цю радісну мить,
                                        Щоб зрозуміти як прекрасно
                                        В світі білому жить.
                                        Хай минає дитинство у перебігу літ –
                                       Не забудеться дітям казки лагідний світ!

Налаштування на читання.


-  Чому так  говорить народна мудрість «Казки   маленькі,  а  розуму  в  них  багато»?
-          Кого висміюють, а кого прославляютьказки? 

Учитель. Дійсно, казки навчають нас любити добро і ненавидіти зло, вони веселять і засмучують нас, вони виховують нас.
- На  які групи поділяються казки?
 - Хто створює народні казки?

2. Відгадайте, про  які казки йдеться в цих загадках?

 • На городі виростала,
Восени велика стала.
Дід почав усіх гукати:
Час красуню витягати!

( «Ріпка»)

 • Від діда та баби утік я із хати,
   У лісі зустрівся із ведмедем, зайчатком.
   Котився весь день по зеленій травиці,
   Аж доки на зуби потрапив лисиці.

(« Колобок»)

 • Маленьке, сіреньке, біди наробило,
Щосьбіле, кругленьке хвостиком розбило.
 Сумує і плаче бабуся, дідусь витирає сльозу,
А курочка кудкудаче: « Я вам золоте принесу!»

 («Курочка Ряба»)

- Що об’єднує ці казки? (Вони – народні)

3.  Перевіримо техніку читання.
 Читання казки «Собаки, коти та миші» по абзацах учнями.
- Чого навчає нас чеська народна казка?
(Бути дружними, злагодженими,  не ворогувати один з одним).
Читання казки «Виноградар і змія»  учнями ІІ групи.
-  Прочитайте прислів’я на стор. 97.
Зробиш добро – не кайся; вдієш лихо – начувайся.
- Чи може воно бути заголовком до казки?
- Яка головна думка казки?


Читання  казки «Лисичка» учнями ІІІ групи.
- Якими нас навчає бути  казка «Лисичка»?
(Бути обачними, не бути довірливими)

Учитель. Молодці! 

4. Гра «Якого народу казка?»
Я називатиму казку, а ви країну звідки вона родом.
«Лисичка» (російська народна казка, Росія),
«Легкий хліб» (білоруська народна казка, Білорусь),
«Сорочаче гніздо» (англійська народна казка, Англія),
«Собаки, коти та миші» (чеська народна казка, Чехія),
«Виноградар та змія» (болгарська народна казка, Болгарія).

5. Робота над казкою «Сорочаче гніздо?».
- Перевірка домашнього завдання. Переказування казки.

- Аналіз змісту з елементами вибіркового читання.
-         Хто з птахів відлетів першим?  (Дрізд)
-         Що сказала сова?  Прочитати. (Я вже знаю, як його робити.)
-         Хто не витримав і полетів після сови? (Горобець)
-         Хто не дослухав розповіді сороки і полетів після горобця? (Шпак)
-         Хто залишився останнім учнем? (Горлиця)
-         Що заприсяглася зробити сорока? Прочитати.

Дидактичні ігри.
Гра «Хто швидше?».
-         Знайти і прочитати речення за даним початком.
Бо всім…
Потім сорока…
Після цього …
Ось чому…
Зрештою залишилася…
Нарешті озирнулася…
Гра «Голова і хвіст».
Зібрала …вчити.
- Відтоді…млинця.
- Відтоді… це абияк.
- Розгнівалася… не вчитиме.
- Ось..по-різному.

6. Робота над прислів’ям.
Прочитайте прислів’я  в підручнику
Добре вчити того, хто хоче все знати.
- Чи може дане прислів’я бути заголовком казки? Чому?
- Якими нас вчить бути ця казочка?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

МІНІ-УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Закріплення вивченого з розділу «Звуки і букви. Склад. Наголос» (Перевірка засвоєння теоретичних знань»).
Дай відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь будете ставити собі по 1 балу на листки само оцінювання.

1.     Скільки букв  в  українському алфавіті ( 33 букви).
2.     На які дві групи поділяють всі звуки української мови(голосні і приголосні).
3.     Скільки є голосних звуків? Назвіть їх.
4.     Скількома буквами на письмі вони позначаються?
5.     Як розміщені слова  в   орфографічному словнику?
6.     Для чого створені орфографічні словнички?
7.     Які букви можуть позначати два звуки? (Я, ю, є,ї, щ).
8.     Які з них завжди позначають два звуки? (Ї,щ).


Гра «Закінчи речення»
1.     Склад утворюється за участю …
2.     У слові стільки складів, скільки…
3.     Склад,  який  вимовляється  з більшою   силою   голосу, називається…
4.     Голосний    звук    у  наголошеному   складі    називається…
5.     Голосний    звук    у   ненаголошеному   складі    називається…
6.      Наголошені   звуки    [е] та [и]  вимовляються…   (чітко, виразно).
7.      Ненаголошений звук  [е] вимовляється  з наближенням до …
8.     Ненаголошений звук  [и] вимовляється  з наближенням до ...
Тест
1.     Приголосні звуки бувають:
а) великі та малі;   б) тверді і м’які.

2. М’який приголосний завжди позначає:
а) буква ь;    б) буква Й.

3. При переносі буквосполучення дж, дз:
а) розривати не можна;    б) розривати можна.

4. Приголосні звуки, які утворюються тільки з участю шуму, називаються:
а)  глухими;    б)  дзвінкими.

5. Дзвінкі приголосні звуки утворюються:
а)  тільки з участю шуму;    б)  з участю голосу і шуму.

6. В українській мові дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу вимовляються:
а)  глухо;    б)  дзвінко.


ТРЕТІЙ МІНІ-УРОК - «Я і Україна». Ми з вами зараз побачимо, як ви знаєте рідний край, оберігаєте і любите природу. За кожну правильну відповідь будете отримувати  по балу. За результатами визначимо кращого знавця предмету «Я і Україна».

№ 1
1.  Люди, які живуть на Україні це.....
2.  Кінь, корова, кішка, собака — це....
3.  Хто на зиму роздягається, а на літо одягається?


№2
1.  Якого кольору прапор України?
2.  Помідор, огірок, капуста - це...
3.  Хто має крила, дзьоб, пір'я?

№3
1.  На що схожий герб України?
2.  Дніпро, Десна, Дністер - це...
3.   Останній місяць весни -....

№4
1.  Столиця України - місто...
2.  Яка пора року настає після весни?
3.  Клен, липа, каштан - це...

№5
1.  Назви державу, в якій ми живемо.
2.  Березень, квітень, травень — це...
3.  Яблуко, груша, слива, - це...

№6
1.  Ми живемо в селі....
2.  Чернігів, Київ, Одеса - це...
3.  Назви птахів, які у нас зимують

№7
1.  До живої природи належать
2.  Людина – частина живої природи, тому що…
3.  Людину відрізняє від тварини … (здатність думати і співчувати).

№8
1.  Якщо бабуся несе важку сумку, потрібно ...
2.  Назви птахів, які відлітають у теплі краї
3.  Як звати директора школи?

№9
1.  Батько мами або тата, це ваш …
2.   Назви тварин, які лягають в сплячку взимку
3.  До зимових свят належать … Миколая, Різдво, Новий рік.

№ 10
1.  Татова або мамина мама, це ваша …
2.  Яких тварин називають хижими?
3.  До весняних свят належать… Великдень, Благовіщення

№ 11
1.  Як називається замерзла вода?
2.  До слів ввічливості  можна віднести слова…
3.  Якщо до громадського транспорту увійшла літня людина, ти…

№ 12.
1.  Якщо хлопчик входить до храму або будь-якого приміщення , він повинен...
2.  Конституція – це … (основний закон країни).
3.  Країна, в якій ми живемо, називається…

№ 13
1.  Урочиста пісня нашої держави…
2.  Дерево, яке завжди зелене.
3.  Медоносна комаха - це..

№ 14.
1.  Річка, на берегах якої розкинувся Київ, називається …
2.  Тварини, яких доглядають люди, називаються ...
3.  Які є пори року?

№ 15
1.  Назвати весняні місяці.
2.  Хто є засновниками міста Києва?
3.  Тварини, які живуть в лісі, називаються…

№ 16
1.На честь якого князя названо місто Київ?
2. Страва, яку на різдво готують із пшениці і заправляють тертим маком, горіхами, медом та узваром, називається…
3. Вишита сорочка має назву…(вишиванка).

№ 17
1.До перших весняних квітів належать…
2. Червона книга України – це книга, до якої занесені …
3. Найкрасивіша, найголовніша вулиця Києва називається …

- Підрахуйте свої бали, озвучте їх.
- Визначення кращого знавця предмету «Я іУкраїна».



Учитель.Ось і закінчився наш незвичайний урок. Кожен з вас показав свій рівень знань, показав  свої недопрацювання,  слабі місця. І, я думаю, що замислився над тим: як їх ліквідувати.
Діти, до того, що ви сьогодні показали: свої знання, своє вміння, великої сили приклали ваші батьки. І, я думаю, вам є що їм сказати.

   Сьогодні ми говоримо велике спасибі нашим батькам,
які допомагали в навчанні, вчилися разом з нами.

Учень.   За те, що раненько вставали.
              За те, що до школи водили.
              За те, що втоми ніколи не знали.

              Всі. Палке вам, велике спасибі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий